Hultafors Group yhteistyökumppaniksi EuroSafety-messuille

Tiedote  19.06.2024

Työvaateyritys Hultafors Group Finland Oy toimii EuroSafety-messujen yhteistyökumppanina vuonna 2024. Turvallisuusalan toimijoille suunnatun ammattilaistapahtuman teemana on tänä vuonna työturvallisuuden vastuullisuus ja tulevaisuudennäkymät.

Työ- ja suojavaatebrändeistään tunnettu Hultafors Group Finland Oy on EuroSafety-messujen yhteistyökumppani. Pohjoismaiden laajimmat turvallisuusalan messut järjestetään Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa 10.–12.9.2024. Tapahtumassa on esillä laaja valikoima Hultaforsin tunnettuja tuotemerkkejä, kuten Snickers Workwear, W.Steps, Solid Gear, Toe Guard, EMMA Safety Footwear ja CLC. Yritys kuuluu kansainväliseen Hultafors Group -konserniin.

”Olemme olleet jo monena vuonna mukana messuilla. Kokemuksemme on, että juuri EuroSafety-messut ovat meille paras vaihtoehto olla vahvasti mukana tuomassa esille laadukkaita tuotteitamme,” kertoo Hultafors Group Finland Oy:n toimitusjohtaja Kristina Granö.

Kolmipäiväisillä messuilla turvallisuusalan ammattilaiset pääsevät verkostoitumisen lisäksi tutustumaan toimialan uusimpiin tuotteisiin ja mielenkiintoisimpiin puheenaiheisiin.

“Tänä vuonna tapahtumassa tiedossa on alan kiinnostavimpien näytteilleasettajien lisäksi todella ajankohtaisia keynote-puheenvuoroja turvallisuusalan tulevaisuudennäkymistä. Hultafors tuo omalta osaltaan esille turvallisuusalan viimeisimpiä uutuuksia, jotka kiinnostavat varmasti messukävijöitä”, toteaa Tampereen Messujen markkinointi- ja viestintäpäällikkö Saka Paavolainen.

Lisätietoja:
Saka Paavolainen, markkinointi- ja viestintäpäällikkö
p. 041 731 7715, saka.paavolainen@tampereenmessut.fi

EuroSafety-messut järjestetään Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa 10.–12.9.2024. Samaan aikaan järjestetään myös Työhyvinvointi-messut sekä 11.–12.9.2024 Elintarviketeollisuus– ja Logistiikka-messut. Rekisteröidy kävijäksi ja vieraile messuilla maksutta.