Sievi Eurosafety-messujen pääkumppaniksi

Tiedote  12.06.2024

Pohjois-Euroopan johtava turvajalkineiden valmistaja Sievi toimii Eurosafety-messujen kumppanina vuonna 2024. Yritys tuo Pohjoismaiden laajimpaan turvallisuusalan tapahtumaan uusimpia innovaatioitaan esitellen myös monipuolisesti tuotantoketjunsa vastuullisia valintoja.

Kotimainen turvajalkinevalmistaja Sievi toimii Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa 11.–12.9.2024 järjestettävien Eurosafety-messujen pääyhteistyökumppanina. Kolmipäiväinen messutapahtuma tarjoaa kävijöilleen turvallisuuden ja riskienhallinnan, suojavarusteiden sekä älyratkaisujen uusimpia innovaatioita.

Tänä vuonna tapahtumassa puhuttaa erityisesti turvallisuusalan tulevaisuus sekä vastuullisuus.

”Sievi on ollut mukana jokaisilla Eurosafety-messuilla, ja kokemuksemme ovat olleet pelkästään positiivisia. Tapahtuma mahdollistaa konkreettisten tuotteiden ja uutuuksien esittelyn isommalle asiakasmäärälle yhdessä tilaisuudessa. Tulemme lanseeraamaan Eurosafety-messuilla uusia tulevaisuuden innovaatioita, jonka lisäksi osastollemme voi tulla keskustelemaan mm. tuotteiden hiilijalanjälkilaskennasta“, kertoo Sievin myyntipäällikkö Markku Heikkilä.

Eurosafety-messut kokoaa yhteen tuhansia turvallisuusalan ammattilaisia, vapaaehtoistoimijoita sekä tulevaisuuden osaajia kohtaamaan, verkostoitumaan ja kouluttautumaan – turvallisesti ja toimivasti.

“Uuden ajan vastuu luodaan vaikuttavalla riskienhallinnalla, tulevaisuuden turvallisuusteknologialla sekä uusiutuvilla materiaaleilla. Messut ovat edelleen hyvä tapa tavata kasvotusten päätöksentekijöitä”, sanoo Tampereen messujen markkinointi- ja viestintäpäällikkö Saka Paavolainen

Samaan aikaa Eurosafety-messujen kanssa 11.–19.9.2024 Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa järjestetään Logistiikka- Elintarviketeollisuus- ja Työhyvinvointimessut. Tapahtumat ovat rekisteröityjille maksuttomia.

Yhteystiedot:

Saka Paavolainen
Markkinointi- ja viestintäpäällikkö
saka.paavolainen@tampereenmessut.fi

Tampereen Messut -konserni on Suomen suurimpia messuyhtiöitä, joka järjestää korkeatasoisia ammatti- ja kuluttajamessuja sekä muita tapahtumia Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa. Osa messuista on alansa suurimpia kansainvälisiä tapahtumia. Tapahtumissa vierailee vuotuisesti noin 150 000 kävijää. Tampereen Messut -konserniin lukeutuu emoyhtiö Tampereen Messut Oy:n lisäksi tapahtumatoimisto Finland Events ja rakentamisliiketoiminnan yksikkö Expotec sekä tytäryhtiö Finland Restaurants Oy – Finnresta.